Zadania wykonywane w zakresie zamówień publicznych:
- nadzór nad kompletowaniem i weryfikowaniem materiałów źródłowych Wydziałów, stanowiących podstawę do wszczęcia procedury w sprawie zamówienia publicznego,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych przeprowadzonych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych,
- prowadzenie procedury związanej z rozpatrywaniem odwołań oraz rejestru odwołań,
- prowadzenie postępowań w sprawach udzielania zamówień publicznych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych,
- nadzorowanie postępowań w sprawach udzielania zamówień publicznych dokonywanych przez komórki organizacyjne Starostwa Powiatowego,
- opracowywanie projektów aktów prawnych, regulaminów i innych przepisów
wewnętrznych regulujących tryb udzielania zamówień publicznych, - opisywanie faktur/rachunków pod kątem zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,
- udzielanie wyjaśnień i instruktażu w przygotowaniu postępowań w sprawach udzielania zamówień publicznych przez jednostki organizacyjne powiatu,
- prowadzenie kontroli w zakresie stosowania przepisów Prawa zamówień publicznych w komórkach organizacyjnych Starostwa oraz jednostkach organizacyjnych powiatu,
- przygotowywanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych.
Kontakt:
- Główny specjalista ds. zamówień publicznych - p. nr 5a, tel. 62 740 79 59