Odnośniki
-
Ułatwienia dostępu
Ułatwienia dostępu - www.bip.gov.pl
- Prześlij opinię
- Fotokod tej strony
Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Wyszukiwarka
Treść strony
PROCEDURA PRZYJĘCIA KLIENTA
w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Jarocinie
KROK PIERWSZY - ZGŁOSZENIE
Podjęcie działań w Poradni odbywa się na podstawie pisemnego wniosku,
który wypełnia rodzic/prawny opiekun/pełnoletni uczeń.
Zgłoszenia przyjmuje sekretariat.
Forma zgłoszenia może być:
- pisemna – klient wypełnia odpowiedni wniosek w poradni lub wypełniony dokument jest przekazany przez inną osobę;
- telefoniczna – w tej sytuacji wniosek zostaje wypełniony przez rodzica w dniu wyznaczonej konsultacji, badania, podjęcia terapii.
Zgłoszenie zostaje wpisane do stosownego rejestru
Poradnia przyjmuje zgłoszenia w sprawie:
- rozpoznania:
- trudności w nauce
- problemów wychowawczych w domu
- kłopotów z zachowaniem w szkole
- trudności z wyborem zawodu
- problemów rodzinnych
- innych wg zapotrzebowania klientów
- wykonania badań kontrolnych zaleconych w poprzedniej opinii
- wykonania badań w celu wydania orzeczeń i opinii w sprawie wczesnym wspomaganiu rozwoju
- kontynuowania zajęć specjalistycznych
Formy udzielanej pomocy:
- diagnoza psychologiczna
- diagnoza pedagogiczna
- diagnoza logopedyczna
- diagnoza SI
- terapia psychologiczną
- terapia pedagogiczną
- terapia logopedyczną
- terapia SI
- poradnictwo - wsparcie
- terapia rodzinną
- inne wg zapotrzebowania klientów.
KROK DRUGI - ROZPOZNANIE
Poradnia wyznacza termin przyjęcia, o czym informuje wnioskodawcę.
- W przypadku pierwszego kontaktu wyznaczany jest termin konsultacji pracownika pedagogicznego poradni z rodzicem/prawnym opiekunem/dorosłym uczniem w celu wstępnego rozpoznania problemu.
- W innych przypadkach (kontynuacja badań, terapii itp.) – krok III
KROK TRZECI - DIAGNOZA, TERAPIA, INNE FORMY POMOCY
Wyznaczenie terminu badań, terapii lub innych form pomocy zgodnie z rozpoznaniem.
UWAGA
Diagnozy psychologiczna, pedagogiczna, logopedyczna, rozpoznawanie predyspozycji zawodowych
są z zasady wyznaczane w różnych terminach.
W wyjątkowych sytuacjach mogą być przeprowadzone w jednym dniu
- autor informacji: Monika Józefiokdata wytworzenia: 2015-01-22
- opublikował: Monika Józefiok - PPPdata publikacji: 2015-01-22 10:27
- zmodyfikował: Monika Józefiok - PPPostatnia modyfikacja: 2015-01-22 10:26
Metryka strony
Starostwo Powiatowe w Jarocinie
Al. Niepodległości 10
63-200 Jarocin
NIP: 617-18-45-629
REGON: 250864072
Dane kontaktowe
Telefon: 62 7472920, 62 7471596
Faks: 62 7473337
email: starostwo@powiat-jarocinski.pl
Godziny urzędowania
Poniedziałek - piątek od 7.30 do 15.30