Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Nawigacja

Treść strony

Budżet i inwestycje

W czasie wakacji letnich 2012 roku dokonano w szkole wielu remontów i niezbędnych napraw. Powstał pokój do celów prowadzenia księgowości wyodrębniony z salki rewalidacyjnej i oddzielony szklanymi drzwiami. Wyremontowano sale rewalidacyjne oraz salę gimnastyczną, w której zamontowano siatkę i oddzielono część sali drzwiami. W klasach nr 13,17,18 wstawiono nowe meble oraz pomalowano pomieszczenia nr 13 i 14 a także pokój rodziców. Oddzielono również księgowość od archiwum. Najważniejszą inwestycją było zainstalowanie kotłowni gazowej. W czasie wakacji letnich 2014 dokonano również wielu niezbędnych napraw i konserwacji. W roku 2015 przeniesiono w miejsce szatni salę integracji polisensorycznej i rozpoczęto inwestycje w nową sieć internetową. W roku szkolnym 2015/2016 dokonano naprawy dachu szkoły oraz zabezpieczono sufit sali gimnastycznej dodatkową-nową siatką. W roku szkolnym 2016/2017 planowane są sukcesywnie remonty parteru budynku i stworzenie nowej sali dla zajęć świetlicowych.

W wakacje letnie w lipcu-sierpniu 2016 roku wyremontowano salkę rehabilitacyjną (nr 4) oraz położono w niej nową wykładzinę.

W sali nr 5, w której zajęcia ma klasa PP4 pomalowano ściany, ustawiono nowe regały oraz utworzono magazynek.

Kolejne inwestycje są planowane w pomieszczeniu obok sekretariatu. Planuje się jego powiększenie oraz stworzenie magazynu dokumentacji sekretariatu. W najbliższej przyszlości szatnia ma zostać przeniesiona na parter budynku przy ulicy Szubianki.

W roku 2017 w budynku szkoły planowane jest zainstalowanie dodatkowych klimatyzatorów, w tym na sali gimnastycznej. Zaplanowano także budowę zajezdni dla busów szkolnych na terenie przylegającym do szkoły oraz zamontowanie zewnętrznych schodów ewakuacyjnych. Planowany jest zakup kilku kserokopiarek do sekretariatu, pokoju nauczycielskiego oraz szatni, które będą mogły być obsługiwane zdalnie z każdego komputera w szkole. Ułatwi to prace nauczycielom.

W kwietniu 2017 roku rozstrzyga się przetarg na adaptację parteru czyli dawnych pomieszczeń po PCPRZ-e dla potrzeb Zespołu Szkół. Prawdopodobnie do końca czerwca 2017 uda się zakończyć remont parteru i będzie możliwy zakup mebli i wyposażenia do sal lekcyjnych.

W wakacje letnie 2017 w lipcu rozpocznie się malowanie sali nr 27, salki do rewalidacji nr 8a oraz gabinetów: pedagoga i psychologa szkolnego. Pomału kończy się remont pawilonu na parterze budynku. Będą się tam odbywały zajęcia z wczesnego wspomagania..

Od września 2017 szkoła posiada już wyposażony pawilon na zewnątrz budynku oraz na dole przy windzie. Dzięki nowym salom jest to duże odciążenie dla zatłoczonych sal na I i II piętrze. W nowym pawilonie będzie funkcjonować m.in. świetlica szkolna (dół przy windzie) oraz klasy PP4, 5 i 6 (pawilon zewnętrzny, który został nam wydzierżawiony).

 

  • autor informacji: Michał Kuropaczewski
    data wytworzenia: 2014-09-18
  • opublikował: Michał Kuropaczewski - ZSS
    data publikacji: 2014-09-18 00:00
  • zmodyfikował: Michał Kuropaczewski - ZSS
    ostatnia modyfikacja: 2017-11-26 19:41

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 977
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2017-11-26 19:41

Starostwo Powiatowe w Jarocinie

Al. Niepodległości 10

63-200 Jarocin

NIP: 617-18-45-629

REGON: 250864072

Dane kontaktowe

Telefon: 62 7472920, 62 7471596

Faks: 62 7473337

email: starostwo@powiat-jarocinski.pl

Godziny urzędowania

Poniedziałek - piątek od 8.00 do 16.00

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 1459326
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2017-12-15 14:08

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl